maanantai 24. syyskuuta 2012

Kökkö

Mulla on treenauksen suhteen nyt jokin asennevamma. Töissä kiirettä pukkaa enkä osaa irrottautua työajatuksista vapaalla. Ja tämä vaikuttaa mun treeni-intoon. Alan treenienkin suhteen tuskailemaan, kun en ehdi treenata kaikkea enkä suunnitella treenejä tarpeeksi hyvin. Ja juoksemassakin olisi kiva käydä, jos vain ehtisi!

Jälki on mennyt viimeiset neljä kertaa kökösti. Mua sapettaa, kun koira häseltää, joka häseltää varmaan sen takia, kun mua sapettaa. Tottiksessa tuntuu, ettei edistytä ja tunnetila on huono sekä mulla, että elukalla. Puruissa selkäkuljetus ei etene. Koira ei vaan tajua pitää oikeaa paikkaa koska en ole tätä tarpeeksi treenannut erikseen. Katsotaan nyt auttaako käskyn vaihtaminen lähellä-käskyyn, jota käytän lenkillä/arjessa.
Viimeisin esineruutu oli fiasko. Tyyppi vain juosta viipotti eikä yhtään keskittynyt. Joten tätäkin  pitäisi treenata.

Mistäköhän saisi vuorokauteen lisää tunteja?


Ei kommentteja: